Více než 2.973.597 spokojených zákazníků
Evropská jednička v domácím fitness
Důvěřujte našim zákazníkům.
Aktuálně ohodnoceno 71.978 výrobků
73x v Evropě vyhledání pobočky
stores
Nákup fitness strojů s jistotou
Údaje Vaší objednávky jsou chráněné a zakódované 256bitovým-SSL
T-Fitness Vám nabízí
  • Evropská jednička v domácím fitness
  • Více než 2.900.000 spokojených zákazníků
  • Více než 6.000 fitness výrobků
  • 73 specializovaných obchodů
  • 75 vlastních servisních techniků
header

Aktuální odpovědi na vaše dotazy k objednávkám a dodávkám

O okamžiku úředně nařízeného uzavření fitness center v mnoha zemích zaznamenáváme podstatně vyšší poptávku v našich e-shopech. To způsobilo ve všech oblastech firmy kompletní zahlcení kapacitních možností. Zároveň jsme realizovali opatření k zajištění bezpečnosti našich spolupracovníků.

Z toho důvodu potřebujeme na zpracování a expedici doručených objednávek větší množství času.

Upozorňujeme vás, že přechodně dochází k prodlevám v expedici v délce 7 až 21 dnů.

Často kladené dotazy ke koronaviru: dostupnost & dodávky

1. Mohu zcela normálně objednávat?

  • Online: Můžete jako obvykle objednávat online a objednávku si nechat dodat k sobě domů. Upozorňujeme vás, z důvodu aktuální situace dochází k prodloužení dodacích termínů.
  • Filialen: Zastihnete nás telefonicky od pondělí do pátku od 8 do 16.30 hodin na telefonním čísle 228 885 842 nebo emailem na adrese info@t-fitness.cz

2. Je údaj ohledně dostupnosti na webových stránkách aktuální?

  • Na našich webových stránkách uvádíme vždy aktuální informace k dostupnosti. Položky označené „okamžitě k dispozici“ máme na skladě. Pokud by položka byla vyprodána, na webových stránkách naleznete údaj, kdy bude položka opět k dispozici.

3. Mohu si i nadále nechat dodat velké posilovací stroje?

  • Ano, posilovací stroje jako např. běžecké pásy, veslovací a eliptické trenažéry jako obvykle přepravují spediční společnosti. Samozřejmě se maximálně snažíme, abychom naše dodací a servisní standardní podmínky dodrželi. Žádáme vás však o pochopení, že v současné době navzdory veškeré snaze jsou doby dodání delší a produkty nejsou přechodně k dostání (i to však uvádíme na webových stránkách).

4. Kdy mohu počítat se svou dodávkou?

  • Při zpracování vaší objednávky, ve skladu i při doručení může aktuálně bohužel docházet k prodlevám. Žádáme vás o pochopení, že navzdory veškeré snaze mohou být dodací lhůty delší.
  • Aktuálně se mohou dodávky zpozdit o 7 až 21 pracovních dnů.

5. Jakým způsobem mohu svou objednávku sledovat?

  • Jakmile je vaše objednávka připravena k odeslání, obdržíte od nás email. Další email obdržíte, jakmile se objednávka vyexpeduje.
    Podle poskytovatele doručovacích služeb obdržíte rovněž číslo pro sledování Vaší zásilky.
  • Pověřené spediční společnosti s vámi před doručením sjednají termín dodání telefonicky. V této souvislosti máte možnost sjednat alternativní místa doručení resp. dodávku v jiný den přímo s přepravcem.

6. Mohu kontaktovat svou pobočku T-Fitness telefonicky?

  • Naše pobočky jsou z důvodu aktuální situace uzavřeny pro klienty. Mnoho našich poboček však nadále můžete kontaktovat telefonicky nebo emailem.

7. Kam dodá doručovací služba / spediční společnost můj balík / moji zásilku?

  • Upozorňujeme Vás, že poskytovatelé doručovacích služeb a spediční společnosti pracují na tom, aby kontakt s příjemci při předávání balíků a dodávkách neskladného zboží byl minimální.
  • Zboží doručované spediční společností se dodává „na chodník“. Naše dodatečné služby jako např. „dodávka na požadované místo“ a „předem smontováno na paletě“ aktuálně nejsou k dispozici.

8. Poradenství, podpora a dotazy

  • Zastihnete nás telefonicky od pondělí do pátku od 8 do 16.30 hodin telefonním čísle 228 885 842 nebo emailem na adrese info@t-fitness.cz
  • Neboť na aktuální situaci musíme reagovat i interně, nejsme v současné době schopni zajistit takovou úroveň servisu, na jakou jste zvyklí. Z důvodu vysoké poptávky je třeba na naší zákaznické lince i na ostatních kontaktních kanálech počítat s delší čekací dobou nežli obvykle.

9. Technické dotazy & reklamace

  • V případě technických dotazů nebo reklamací k vaší objednávce se, prosím, obracejte od pondělí do pátku od 8 do 16.30 hodin na telefonní číslo 228 885 842 nebo nás kontaktujte emailem na info@t-fitness.cz.

Naši zaměstnanci neúnavně pracují na vyřizování vašich objednávek a zodpovídání vašich dotazů.
Pokud přitom dojde k prodlení, omlouvám se a děkujeme vám za pochopení.

Zůstaňte zdrávi!

Se sportovními pozdravy
Váš tým Sport-Tiedje

Jsme tu pro Vás
73x v Evropě
Storemap
T-Fitness
Na telefonu je Vám k dispozici 5 pracovníků
228 885 842
info@t-fitness.cz