Koupit Trampolíny u evropské jedničky v domácím fitness

Koupit fitness trampolínku nebo mini trampolínku a zlepšit kondici, aktivovat spalování tuků , přičemž bude brán ohled na klouby uživatele
T-Fitness důkladně testuje každý fitness stroj. Posléze náš tým, skládající se ze sportovních vědců, výkonných sportovců a servisních techniků s dlouholetými zkušenostmi, hodnotí výrobky v různých kategoriích. Díky testovacímu posudku od společnosti T-Fitness můžete snadno porovnávat výrobky a najít si správný stroj pro trénink.

Pár rad k fitness trampolínce

Fitness trampolínky či mini trampolínky nabízí mnoho předností při tréninku a jsou nabízeny v mnoha variantách. Cvičení na trampolínách je oblíbené u všech věkových kategorií, o tom Vás přesvědčí nejen televize ,ale i studia, ve kterých se tyto produkty stávající více a více oblíbenými. A nejen tam, i v oblasti silového tréninku či fyzioterapie splní mnohá očekávání jako třeba při redukci váhy.

Zaujmou rovněž tím, že při cvičení šetří klouby uživatele a uživatelé zažijí mnoho radosti. Každý z uživatelů, který bude cvičit na trampolínce pravidelně, brzy pocítí pokroky, bude se cítit více fit a tím pádem lépe. Podle agentury NASA a jejích studií bylo dokázáno, že při cvičení na trampolínkách se spálí více kalorií než při běhání v lese.

Fitness přístroje pro každého bez ohledu na věk a úroveň

Trénink vhodný pro začátečníky, pokročilé uživatele, ale i pro uživatele, kteří mají problémy s klouby. Mírné pohupování a skákání při intenzivním cvičení značně povzbudí spalování tuků. Svaly i pojivová tkáň zesílí, imunitní i činnost oběhového systému bude aktivována, koordinace i rovnováhy se zlepší. Vyplavením endorfinů tzv. hormonů štěstí se uživatelé lépe zbaví napětí a stresu. Trampolíny zdravým způsobem zlepší náladu, na klouby i páteř je brán ohled.

Velikost trampolínek

Při výběru trampolínky byste měli dbát na její průměr:
  • Jaký druh tréninku na ní chcete provádět?
  • jaká je výška uživatele?

Pro začátečníky, kteří zvolí mírné pohupování, mírný běh nebo pár cviků a jsou vysocí méně než 180 cm, bude postačovat průměr 100 cm, přičemž větší průměr je v zásadě příjemnější. Větší průměr nabízí příjemnější pocit při pohupování a nabízí rovněž více jistoty. Pro vyšší uživatele či intenzivnější trénink doporučujeme průměr od 120 cm a výše.

Pružení

Pružení trampolíny je zodpovědné za chování trampolínky během skákání a rovněž za zatížení. Ocelové pružiny jsou používána již léta. Pružiny u tohoto způsobu uchycení jsou většinou napnuté a odpor díky tomu velku vysoký.

Poslední dobou se prosadili uchycení gumovými lanky. Skákání je lepší a ergonomičtější, přičemž odpor se dá často regulovat. Opotřebení je nepatrné a dá se srovnat s masivními pružinami z oceli. U konstrukce s elastickými lanky jsou k rozlišení dva typy: nepřerušená a pak ta, která jsou upevněna jednotlivě.

Předností u těch, která jsou uchycena jednotlivě je to, že se nechá nastavit jednotlivě tvrdost skrz délku. Rovněž výměna je rychlejší a méně komplikovaná. Dle uživatele a tréninku se nechá odpor měnit a specificky nastavit. To je praktické při zvyšování vytrvalosti a síle, aby bylo možné stanovit si nové cíle. Rovněž tehdy, kdy chcete udělat něco s Vaší váhou (např. úspěšné hubnutí) je nastavení tvrdosti velkou výhodou!

Skákací plocha trampolínky

Skákací plocha spolu se zavěšením je zodpovědná za chování trampolínky během skákání a vytváří spojení mezi uživatelem a produktem. Skoro všichni výrobci používají nylon, polypropylen či polyethylen, resp. kombinaci těchto materiálů. Při koupi trampolínky dbejte na tyto ukazatele:
  • Dostatečně dlouhá garance skákací plochy (čím vyšší garance, tím lepší kvalita)
  • zpracování zavěšení

Nohy: minimálně 6 pro bezpečné umístění

Nohy by měl být vzdáleny v rozmezí od 20 do 25 cm mezi skákací plochou a zemí, lépe i 30 cm. Odstup zdvihu pružiny zvyšuje pohodlí při pohupování a chrání zároveň i klouby. Počet nohou by měl být 6, může jich být i více, aby byla zajištěna bezpečnost i při vyšším zatížení. Mechanismus umožňující sklápění je praktický, přístroj se dá lehce uklidit či transportovat.

Bezpečnost díky zakrytí okraje

Zakrytí okraje trampolíny je vhodným příslušenstvím. Z bezpečnostnísch důvodů Vám zakrytí zásadně doporučujeme, především pak u trampolínek s ocelovými pružinami.

Příslušenství k fitness trampolínkám

Díky držadlu můžete provádět více cviků a dodatečnou bezpečnost. Držák může být jednoduše namontován. Mnohé kurzy či DVD nabízí cviky s tyčemi a jsou neodmyslitelnou součástí při jejich provedení.
Fitness stroje
nyní osobně vyzkoušejte přímo na místě!
66x v Evropě
Evropská jednička v oblasti fitness strojů
66x v Evropě