Koupit Hřídele u evropské jedničky v domácím fitness

T-Fitness důkladně testuje každý fitness stroj. Posléze náš tým, skládající se ze sportovních vědců, výkonných sportovců a servisních techniků s dlouholetými zkušenostmi, hodnotí výrobky v různých kategoriích. Díky testovacímu posudku od společnosti T-Fitness můžete snadno porovnávat výrobky a najít si správný stroj pro trénink.

Vzpěračské tyče a hřídele - základní výbava pro trénink s činkami


Je mnoho dobrých důvodů, proč posilovat s činkami. Posilování s volnými činkami - ať už doma nebo ve studiu - je velmi mnohostranné a efektivní. Se vzpěračskými tyčemi a činkovými kotoučemi můžete posilovat všechny důležité svalové skupiny. Při provádění bench pressu posilujete hrudní svalstvo, se zdvihy bicepsy. S prováděním squatů - podřepů se vzpěračskou tyčí - si posílíte svaly dolních končetin.

Abyste si zakoupili takovou činkovou tyč, která bude pro Vaše posilování tou nejvhodnější, představujeme Vám jejich nejdůležitější rozdíly.

Vzpěračské tyče: malá nákupní příručka


Mezi nejdůležitější rozdíly vzpěračských tyčí patří: délka, tvar, průměr tyče, otvor, vzdálenost úchopu / vnitřní rozměr vzpěračské tyče, šířka nakládací části, průměr úchopu vzpěračské tyče. Také hmotnost tyče může hrát při nákupu rozhodující roli.

Kritéria při zakoupení činkové tyče


  • Délka: jednoruční činka nebo vzpěračská tyč?
  • Tvar: rovný, ohýbaný nebo speciální pro posilování tricepsů?
  • Otvor: činkové kotouče s otvorem 30 mm nebo 50 mm?
  • Vzdálenost úchopu: určuje vzdálenost úchopu vzpěračské tyče. Na základě úzkého nebo širokého úchopu se posilují různé svaly. Díky těmto vlastnostem můžete zjistit, jestli tyč pasuje k Vašemu stojanu na činku/činky.
  • Délka nakládací části: kolik činkových kotoučů je možné naložit na tyč?
  • Průměr úchopu: průměr úchopu by měl být mezi 28 a 31 mm. Čím profesionálněji se vzpěračskou tyčí posilujete, tím rozhodující je tento faktor.
  • Zátěž: Vy sami si určujete, jak těžké závaží si na vzpěračskou tyč naložíte.

Co byste ještě mohli potřebovat pro Vaše posilování s činkami:


Nejdůležitějším příslušenstvím pro vzpěračské tyče jsou zajisté činkové kotouče. Dbejte na to, aby činkové kotouče disponovali správným otvorem. Pro trénink s velkou činkou či jednoručními činkami je možné si vybrat mezi mnoha stojany na činku/činky, které Vám tak zajistí pohodlnější a bezpečnější trénink. Abyste mohli provádět s velkou činkou squaty, doporučujeme Vám zakoupit posilovací stojan Squat Rack, čímž se zvýší bezpečnost během tréninku. Pro mnoho cviků s činkou je zapotřebí také posilovací lavice. Tak budete mít doma Vaše vlastní fitness studio. Navíc můžete použít speciální bezpečnostní objímky, s nimiž si můžete zvýšit průměr úchopu. Tak si ještě efektivněji posílíte předloktí.

Fitness stroje
nyní osobně vyzkoušejte přímo na místě!
66x v Evropě
Evropská jednička v oblasti fitness strojů
66x v Evropě